Hakukoneoptimointi (SEO)

Hakukoneoptimoinnilla varmistat, että kiinnostuneet ostajat löytävät palvelusi

Parhaat SEO

Hakukoneoptimointi (SEO = Search engine optimization) on verkkosivujen optimoimista hakukoneystävällisiksi hakukonenäkyvyyden parantamiseksi. Hakukoneoptimoinnin avulla parannat sijoitustasi orgaanisissa eli maksuttomissa hakutuloksissa, jotka saavat suurimman osan hakuliikenteestä. Huolellisella optimoinnilla ja avainsanatutkimuksella sivustosi löytyy oikeilla hakusanoilla hakutulosten kärjestä.

Analysoimme alueellisten kilpailijoiden SEO-toiminnan. Mitä hakusanoja kilpailijat käyttävät? Annamme suosituksia analyysin pohjalta.
Teemme avainsanatutkimuksen kohdemaassa. SEO-avainsanoja ei voi kääntää suoraan. Optimoinnissa pitää käyttää hakutermejä, joilla kävijä oikeasti hakee yrityksen tai yhteisön tuotetta tai palvelua.
Siksi tutkimuksen tekevät kohdemaan kieltä äidinkielenään puhuvat ja hakukoneoptimointiin perehtyneet kääntäjät.
Tarkoitus on löytää kullekin kohdekielelle keskeiset avainsanat, jotka toimivat samaan tapaan kuin lähdekielisellä sivustolla.
Lisäksi pyritään löytämään vahvoja maakohtaisia avainsanoja, jotka puuttuvat senhetkisestä sisällöstä ja joiden avulla voidaan luoda paikallisesti kiinnostavaa sisältöä.


Haluatko kasvattaa sivustosi liikennettä ja myyntiä hakukoneoptimoinnilla?

Pyydä tarjous



SEO osa-alueet

Avainsanatutkimus

Tavoitteiden määrittely

Sisältöstrategia ja sisällön optimointi

Tekninen sivustoanalyysi ja optimointi

Sivustorakenteen analysointi ja optimointi

Linkitysstrategia ja linkkien hankkiminen

Tulosten jatkuva raportointi, seuranta ja analysointi

Jatkuva tuki ja konsultointi

Räätälöidyt SEO-koulutukset

Hakukoneoptimointi ei ole taikatemppuja, vaan parempaa internetiä

Hakukoneoptimointi ei ole kikkailua tai taikatemppuja, vaan parempaa ja helppokäyttöisempää internetiä. Jokaisella organisaatiolla on omat, yksilölliset tavoitteensa ja toimintatapansa. Siksi emme myy hakukoneoptimointia kilotavarana.

Työmme perustuu faktoihin: siihen, mitä verkossa oikeasti tapahtuu, ja mitä sen perusteella kannattaa tehdä. Tärkein mittarimme on asiakkaan liiketoiminnan menestys.

Hakukoneoptimoinnin kolme kulmakiveä ovat sivuston tekninen toteutus, laadukas sisältö ja sivuston uskottavuus. Hyvä lähtökohta sivuston löydettävyyden kehittämiseen on sivuston tekninen SEO-auditointi: se kertoo, mitä sivustosi teknisen puolen ominaisuuksia pitää kehittää ja miten, jotta Google ja muut hakukoneet osaavat tulkita sivuston sisältöä oikein.

Laadukas sisältö tarkoittaa rakenteellisesti oikein laadittua, käyttäjälähtöistä sisältöä, joka kiinnostaa kävijöitä. Hakukäyttäytymisen analyysi eli avainsanatutkimus paljastaa, mikä asiakkaitasi verkossa oikeasti kiinnostaa. Verkkokirjoittamisen koulutuksessa opit tuottamaan sisältöä, joka löytyy ja jota luetaan. SEO-asiantuntijamme auttavat sisältöjen kehittämisessä ja suunnittelussa niin, että sivustosi sisällöt ovat laadukkaita, löydettäviä ja tavoitteellisia.

Sivuston maine perustuu brändisi digitaaliseen jalanjälkeen: käytetäänkö sisältöjäsi lähteenä muissa uskottavissa verkkopalveluissa ja puhutaanko brändistäsi verkossa? Ulkoisten linkkien merkitys hakukonenäkyvyyteen on yhä verrattoman suuri. Moderni linkinrakennus on digitaalista PR:ää, jolla kasvatetaan sivuston pitkäaikaista pääomaa.